"Like everybody else"

 
 
Som ni kanske förstår med mina "instaflow"-inlägg så använder jag instagram, dagligen dessutom. Eftersom jag älskar att hobbyfotografera (notera hobby-) och fixa med bilder så blir det helt enkelt så. Ibland får jag tankar som "Nej, fan. Det här går inte, nu måste jag ta ett instabreak, men... Nej. Det beror på. Man har ju dessutom olika mycket inspiration från dag till dag, så äh.
 
Gör som ni vill, ibland har jag mitt "konto" öppet för alla och ibland har jag det privat, det går liksom i perioder, ungefär som mitt humör, regnet här i Sverige, kärleken, och allt annat. Ibland känner man sig mer eller mindre öppen, I guess?
 
Ni får vilket som, kika in. Sedan får ni se om ni "får"/vill följa mig eller inte.
(Jag blockar mongon, för jag är ett blockmongo.)
 
Xo xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0