I'm making this blog alive again.

 
 
Förlåt för dålig uppdatering folks! Jag är faktiskt sämst på att göra vettiga saker även fast jag har all tid i världen. För att blogga är väl rätt vettigt ändå? Jag måste ju skapa ett förtroende till er, mina fina läsare, innan jag åker - så att ni följer mig, mina dagar och mitt fantastiska liv i staterna sedan!
 
Där här är bilder från idag. Även fast alla saker jag gör inte är jättevettiga så är jag faktiskt sysselsatt 70% av mina dagar, och det är väl bra?
Så.. idag har jag:
  • Varit på morfars grav (eftersom det idag var två år sedan han gick bort) med mormor, och fikat med henne. Detta resulterade i (som vanligt) en väldigt, väldigt tacksam&glad mormor.
  • Hjälpt Emelie med hennes skoluppgift med Anna, i fotostudion på vår gamla skola.
  • Varit på afternoon tea på Café charm med dem efter fotandet.
+ Att jag utöver detta har gjort två ärenden åt mamma, och även förberett inför Stockholm imorgon -och ambassaden på torsdag!
 
Bra va?
 
Nu ska jag förbereda det sista och hoppa i säng!
 
Xo Xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0