Livskvalité.

 
 
 
 
Jag bakade ju bröd i helgen! Och allt blir så sjukt mycket roligare när man fotar processen, från mjöl till kaka liksom - men tyvärr så fick jag bråttom och hann inte fota precis allt. Inte ens ett fint resultat, det är ju för dåligt!
 
Men jag stod där, halv elva på lördagsförmiddagen, lyssnade på Lars Winnerbäck och bakade mitt favvobröd, hittills. Det är livskvalité det. Tänk när jag skaffar familj, vad bra det kommer bli! Ha-haa.
 
Receptet finns på Arlas hemsida eller app, som ni ser på bilden. 
Ställ gärna frågor eller kommentera om ni är nyfiken på nått.
Ni är ju trots allt några läsare, och jag tror att några är återkommande dessutom.
Am I right?
 
Förutom mina "två mammor", förhoppningsvis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0