En ovanligt bra måndag!

 
 
 
 Hej fina vänner!
 
  Idag har varit en sjukt bra dag för mig!
Fast, who am I kidding? Jag låg hemma i soffan framtill cirka 14.30 då jag tog tag i min enda syssla på hela dagen, förutom att jag skulle träna 16.30. Så jag städade min lilla bil, åkte ner till stan på SAK och mötte upp min kusin för att få en liten rundtur på gymet, sedan körde jag igång ett träningspass på 1,5 timme. Så sjukt skönt! Det är nog därför jag är såhär glad just nu.
 
  Jag kände inte en enda där, så det var faktiskt jätteskönt. Jag sprang 3 kilometer som uppvärmning och gick runt på de flesta maskinerna, därefter körde jag även lite marklyft med kusinen.
(Som förövrigt tog 210 kg, då han tävlar med sånt. Jag tog 30 kg, haaaaha. Men det är ju alltid en början!)
När jag satt vid en av maskinerna på gymet så kände jag hur mycket jag faktiskt hade saknat det. Aldrig att jag ska prioritera bort det jag älskar att göra, igen!
 
  Har man dålig motivation och är uppfostrad som jag är, så är det bästa sättet att komma igång med träningen - att köpa ett gymkort. Har man betalat för nåt så måste man ju ta vara på det, right? Jag blir sjukt motiverad av det iallafall, jag hoppas att det känns lika bra hela sista månaden nu innan jag åker!
 
Glöm inte att inom 30 minuter efter träningspasset så ska man äta/dricka någon typ av protein. Då återställs musklerna & kroppen på bästa sätt!
 
Nu ska jag möta upp en vän jag inte har träffat på jättelänge för en kvällspromenad. 
 
Xo xo från en uppumpad, "illaluktande", glad tjej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0