"Dedicate yourself and you can find yourself."

Min kväll har varit oerhört skön.. Tänk att man kan må så bra av att bara träna? Jag får en helt annan livsglöd när jag rör på mig och svettas påriktigt!

Vid kvart i nio for jag till Rebecka, vi gick en kvällspromenad och delade massa tankar kring USA-resan/Au pair'andet eftersom även hon ska lämna Sverige om ett tag.

När jag kom hem tappade jag upp ett mysigt bad, åt kesella med apelsinklyftor och drack en kopp te.
Nu är jag helt slut som artist och ligger i sängen. Jag tänkte dock dela med mig av min "to do list" innan jag säger godnatt, så jag kommer ihåg vad jag måste göra imorgon!

• Ringa vårdcentralen och boka om tiden? Om det behövs.
• Köpa tandkräm
• Tvätta bilen
• Boka ett möte på banken?
• Betala mobilfakturan
• Säga upp mobilabonnemanget?

Ja, så lite har jag ju att göra iallafall!

Godnatt folks 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0