Ännu en lördag.

 
Hejjj folket!
 Vilken typisk receptboks-bild jag bjöd på? Ser det gott ut?
 
Skääämt åsido. Vad många ni börjar bli, enligt mig iallafall! Statistiken ligger ganska jämnt varje dag nu.
Hoppas ni vill följa med mig på min resa i staterna, jag antar att det är därför ni läser!
 
Nu sitter jag med frukosten i allra högsta hugg, klockan 10 kommer grabbarna och hämtar upp mig och sedan bär det av ut mot Torpshammar. Idag ska vi nämligen knäcka alla banor på Boda borg, det ska bli sjukt kul!
 
Frukosten består idag utav polentagröt med blåbärssylt och en kopp te med ungefär tre liter honung i. Förkylningarnas nästvärsta årstid är ju här, har dock nästan passerat och därför kommer snart den värsta!
 
V ii n t ee r n.
 
Jag fryser bara jag hör ordet.
Näe men, vintern är mysig också. Men det är tur att den bara är 3 månader i Minneapolis.
 
 
God jul på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0