You can be the king kong banging on your chest.

 
 
 
 
 
 
 
 
Några bilder från ikväll då jag följde med pappsen när han skulle skjuta in sitt lilla vapen till jaktsäsongens start. Oavsett hur mycket vi vill ha mer sommar så är det faktiskt höst om bara någon vecka typ. Tiden går fort!
 
Jag följde iallafall med och satt i bilen & började läsa min nya bok, som jag fastnade för direkt.
Sedan fotade jag, fick även prova skjuta något skott, och så blev det såklart lite kaffe hos "Pinnen" efteråt.
Jag börjar lära mig kameran skapligt bra nu, det skulle dock vara kul att gå någon kurs så man får lite mer tips på hur man får ännu bättre bilder.
 
Jag ser dock asfet ut på bilden på mig, men så går det när man jobbar & framförallt föddes med jordens sämsta immunförsvar och inte kan träna när man vill och kan.. Men snart så.
Det var ju tur att man inte föddes med fetmaproblem iallafall, då hade jag nog varit psykiskt ostabil vid det här laget. Heheee, skämt åsido.
 
Nej mina vänner. Jag skriver mer imorgon, nu måste jag slå på ett andra avenyn-avsnitt och snutta kudden.
 
Xo Xo,
ak4-bruden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0