Tidsfördriv.

 
Åh, saknar detta så sjukt mycket!
Värmen, Anna, alla skratt, utekvällarna, vattnet, parteyybåten och riktig semester. Bluäh, ta mig till värmen nu!
 
Har lite halvtråkigt. Men klockan 16:00 ska jag skype'a med en familj i USA, och jag är dönervös. Fan fan fan, men äh. Det kommer gå bra.
 

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag sov som en liten prinsessa!

Vad gjorde du för 15 min sedan? Låg på exakt samma ställe som nu, i nästan samma position, med benen på vardagsrumsbordet, med datorn på låren, och tittade på andra avenyn.

Vad har du druckit idag? Chokladhavredryck! 

Vad var det senaste du åt? Två skinksmörgåsar, fil med drottningsylt och müsli!

Vad var det senaste du köpte? Ett par strumpor till mamma igår, som det står "Mamma är bäst" på. Söt man eee..

 

Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörk trädörr, gammdörren, vill bara sparka in den ibland.

Vad är det för väder hos dig nu? Sol faktiskt, jag borde ligga ute!

Godaste glassmaken? Choklad, saltlakrits, mars, mhm!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, lite. Men man blir mer kär eftersom, ju mer man lär känna varann osv.

Sover du tungt? Nej, det vill jag inte påstå. Det beror på hur trött jag är, men annars kan jag lätt vakna vid varje småljud.

 

Drömmer du mardrömmar? Ja, det kan hända. Men jag drömmer mer "konstiga" drömmar. 

Trivs du med ditt jobb/plugg? Jaa, absolut. Jobbet alltså!

Favoritklädsel? Jeans och en snygg skjorta/blus/topppp. (Nu lät jag som mamma eller mormor) 
Vad ser du om du tittar till höger? Min sjukskrivna men bästa mamma.

 

Vad ska du göra härnäst? Gå ut och känna på vädret. Dricka lite vatten, äta en risifrutti kanske.

Höger eller vänsterhänt? Det de flesta är, right? 

Humör just nu? Skapligt glad, men trött, nervös. Ostabil? Fan ta framtiden.

Favoritgodis? Choklad, helt klart. Eller sura godisar!

Kläder just nu? Svarta mjukisbyxor från bik bok och en grå baströja från Sisters. Mysmys.

 

Hur många kuddar sover du med? Tre! 

Spelar du något instrument? Nej, spelade dock piano när jag gick i trean. Woho, då var man framtidens Robert Wells. Not.

Morgon eller nattmänniska? Morgon tror jag, men det beror på hur länge jag har sovit osv.

Vad är viktigast för dig? Att man gör saker man mår bra av, att min familj mår bra, att man går efter sitt hjärta och inte nåt annat..

Är du kittlig? Inte så mycket tror jag!

 

Stjärntecken? Stenbocken.

Äckligaste insekten? Alla är äckliga, men när katten kommer in med fästingar så är det helt klart, fästingar.

Stökigt eller välstädat? Jag vill såklart ha välstädat, men jag har faktiskt inte städat mitt rum än.

Vad längtar du mest efter just nu? Att få komma iväg. Att bli kär, att vara lycklig. Inte bara, "Ah, det funkar". Jag är less på det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0