Life goes on?

Ja, det är tydligt att livet faktiskt rullar på bra. Man kommer framåt, det händer grejer, det blir bättre, och det blir sämre, men livet går faktiskt vidare oavsett om man hänger med eller inte!
 
Jag var på yran i helgen. Det vet ni? En weekend i husvagn med tre sköna vänner. Vi hade sjukt kul, vi dansade, åt god mat, träffade kompisar, träffade kusiner, brorsor och allt möjligt som också tagit sig dit opp´. 
 
Jag har dock inte återhämtat mig för fem öre sedan i söndags då vi kom hem. I måndags jobbade jag 7-15.30 på jobb 1. Sedan 16-21 på jobb 2. Igår jobbade jag 7-16 på jobb 1, och 17-22.30 på jobb 2. Så ni kanske förstår att jag ser en skymtning av påsar under mina ögon just nu. 
 
Tidigare ikväll kändes mina ögonlock verkligen lika tunga som bly, och jag har typ kunnat sova sittandes tre dagar i rad, vilket jag sällan lyckas med! Därför ska jag slå på Eva&Adam nu och sova!
 
 
 
Xo Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0