I´m still awake.

 
www.ginatricot.com
 
Gina´s tre bästa outfits inför hösten, enligt mig.
Förutom de röda leopardbyxorna. Det är något jag (förhoppningsvis *peppar peppar ta i trä*) aldrig kommer dra på mig. Det ska vara då jag är i klimakteriet, eller i någon slags 40-års kris isåfall.. Men nej. Nej.
 
Jag drack kaffe rätt sent, som sagt, och som nu ikväll resulterar det i "fönstershoppning", fast på internet.
Himla bärbara datorer, det är så smidigt att bara ta med den till sängen och ligga & plicka, men då blir det ju såhär; Att man bara ligger i världens sneaste ställning med fötterna upp mot väggen och nacken nere i armhålorna ungefär- och glor, helt i onödan.
 
Godnatt, nu! *Smäller ihop de tunna dator"locken" på macbooken*- och försöker sova trots all strålning och skit som den ... utstrålar(?) bredvid mig. Himla 2000-tal. Du tar död på mänskligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0