I ain´t missing you at all.

 
Oooj, vad jag bjuder på bilder! Fina va? Alla tagen med systemkameran min, hihi. Skoja. Fast jo, jag har tagit dem med min systemkamera..
Ni fick en bild på min fina tränings"outfit" också, som jag tog för typ 3 veckor sedan. Då var man på G.
 
Just nu sitter jag med pain in my throat och en halv ögoninflammation. Har sovit på tok för lite de senaste veckorna så nu straffar nån mig för det. Såklart. 
Gräsmattan skulle jag behöva klippa och jag vill åka till birsta för att köpa nya svarta jeans (som jag råkade tvätta i 60°). Men det får bli när jag har mer tid!
 
Nu ska jag slå på en film, sedan ska jag faktiskt sova. Hårt. Jag har inte lust att bli sjuk påriktigt och förlora mer än 3000:- på det bara för att jag inte kan jobba.
 
Xo xo,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0