En vacker, varm och alldeles, alldeles underbar sommardag..

 
Det är inte så ofta man spenderar hela dagen med kära mormor, moster, mamma och bror. 
Men idag tog vi bilen ut till Galtström och åt, sedan åkte vi förbi skatan och även Juniskär.
 
 
God mat, en god drink, glass, sol, goda skratt, (några konfrontationer), lite skrikande för att mormor inte hör så bra och ja... Ni förstår nog. En rätt vanlig dag då flera generationer umgås lite.
 
Till kvällen har jag hälsat på fina Evelina och Adam som har flyttat ihop i en jättefin lägenhet i stan. Blev bjuden på jättegood kladdkaka och så såg vi en jättebra film! Jag kommer dock inte ihåg vad den hette, som vanligt.
 
Nu ska jag slänga mig i säng så att mina halsmandlar blir bra någon gång!
 
Xo Xo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0