Äntligen hemma!

Har äntligen fått hem min fina höstväst. Så idag bjuder jag till och med på dagens "outfit"! (Woooow!)

Jag hade dock inte samma "outfit" på rekryteringsmässan jag var på tidigare idag, det var en mässa för alla som är intresserad av säsongsarbete i fjällen. Den var väldigt intressant och jag fick mer känsla för vad jag själv skulle satsa på för fjäll osv. Så det var bra.

De senaste dagarna har jag verkligen haft (&har) mycket tankar hit och dit, så jag tror mina hjärnceller är helt utmattade av slagsmålen i mitt huvud just nu. Oavsett vad jag väljer att göra så kommer det bli bra, såklart, men efter en givande fikastund med bästa Anna L så har jag nog får lite mer humm om hur jag ska göra.

Är det bara jag som har sån sjuk beslutsångest när det gäller framtiden? Jag vill verkligen göra allt. Och samtidigt vill jag göra ännu mer, bli kär, resa runt i Asien, ta en sista minuten, köpa nya grejer till rummet (vilket känns sjukt onödigt) och framförallt bli bra i ryggen så att jag kan träna upp mig påriktigt igen. Kräver man för mycket av världen eller? Att jag kräver för mycket av mig själv är jag väldigt medveten om, men så har jag alltid varit.

Näe ni. Det får bli en lugn kväll med massa mail och ansökan om jobb. Sen får vi se vad som händer!

(Ni får fler bilder på västen i ett annat inlägg.)

Xo Xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0