www.tiffanysofie.se

 
 
 
Det varade inte länge, men så går det när man ibland får så mycket bättre alternativ, och framförallt hjälp!
 
A hjälpte mig att fixa en egen domän/hemsida så nu kan ni hitta mig på tiffanysofie.se istället, enkelt va?
Ifall ni tycker att det är jobbigt att hålla reda på olika bloggar hit och dit så fixa ett eget bloglovin-konto och lägg in alla bloggar du vill följa, då kan ni enkelt se vilka som har uppdaterat och inte!
 
 
Jag tackar Herrskapet, men framförallt Anton för hjälpen med detta!
 
På min nya sida kan ni se min lokala tid i Minneapolis, adda mig på Skype och till och med se när jag är inloggad eller inte.
Det kan inte bli så mycket bättre!
 
Så här framöver ses vi på tiffanysofie.se.
 
Xo xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0