Senaste:

 
Låt du hörde: Rihanna – Diamonds
Film du såg: P.S I love you, ensam i min säng, en kväll då jag ville försöka gråta lite. Jorå, det gick kanske sista 10 minuterna!
Mat du åt: Riktig mat? Supergoda pannkakor på jobbet igår!
Kram: Anton kanske?
Puss: Mamma pussade mig på kinden imorse för att hon blev så rörd över att jag skrev att det är hon som är största anledningen till att jag vågar åka iväg till USA, och att jag älskar henne. MYSmamma.
Fest: Evve och Adams inflyttningsfest i lördags, hade riktigt kul trots att jag var tröttast i världen!! Tack för det!
Känslan: Lite sorgsam. Kan man säga så? Har hållt på att rensa mitt rum som jag ska städa kliniskt och packa ner innan jag åker..
Ilska: Pappa som har massa ljud för sig själv. Mamma säger att jag kommer sakna det när jag åker men NEJ, det kommer jag inte!
Resa: Riktiga? Malta. Saknar det som tusan!
 

Glädje: Att jag åker snart. Blandade känslor dock.
Dröm: Kommer inte ihåg senaste sovdrömmen, men min senaste dröm i framtiden är väl att komma hem, börja studera och skaffa ett eget boende kanske.
Boken du läste: "Hur man läser tankar"- eller nåt sånt. Sjukt intressant. Och inte alls lika tråkig som den låter.
Personen du träffade: Mer än mamma och pappa? Mina kollegor igår!
Personen du pratade i telefon med: Antåån eller, min moster!
Personen du fick sms av: Alexandra!
Gången du åt en 7-eleven korv: Jag har ingen aning! Men jag älskar varmkorv med bröd <3
Gången du var utomhus: Igår på/efter jobbet. Shame on me, har inte klivit utanför dörren idag, bara när jag skulle få ut en spindel..
Gången du sov: Inatt?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var.... Förra fredagen då Tim var hemma från Umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0