Hjälp mig!

 
Är det någon som känner sig manad att styra upp min bloggdesign lite? Jag är så sjukt missnöjd med storlek av text och allting, och visst - det är klart att jag KAN fixa den, men det tar typ en hel dag. Hehe.... Jag har inte tid med det.
 
Headern kan jag väl leva med, men det skulle vara kul om bloggen kunde vara lite "proportionerlig". You see what I mean?
 
DÄRFÖR hatar jag blogg.se. För när jag väl börjar pilla i stilmallen så går det käpprätt åt. Något. Annat håll.
 
Men nu ska jag slänga på mig kläderna och hämta min guddotter. Köra lite xc90. Vara med mitt bästa kärlekspar. Äta lunch. Fika. Köpa presenter till min hostfamilj. Osv.
 
JApp. See you later!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0